Γυμνάστε όλο το σώμα με την βοήθεια της μπάρας σε 60’. Ένα δυναμικό μάθημα που στοχεύει στην ενδυνάμωση τόσο του άνω όσο και του κάτω μέρους του σώματος.
Το kick boxing είναι ένα μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα. Στόχος του προγράμματος είναι η μυϊκή ενδυνάμωση αλλά και η βελτίωση της αντοχής σας.
Τρίτη: Το μάθημα περιλαμβάνει 20’ αερόβιας γυμναστικής (εκμάθηση βασικών βημάτων) και 40’ ασκήσεων για το κάτω μέρος του σώματος και την κοιλιακή περιοχή με την βοήθεια της μπάρας. Πέμπτη: Το μάθημα περιλαμβάνει 20’ αερόβιας γυμναστικής (εκμάθηση βασικών βημάτων) και 40’ ασκήσεων για το όλο το σώμα με την βοήθεια των αλτήρων και το βάρος του σώματός σας.
Το μάθημα περιλαμβάνει 30’ αερόβιας γυμναστικής και 30’ ασκήσεων για το κάτω μέρος του σώματος και την περιοχή των κοιλιακών μυών με τη βοήθεια της μπάρας.
Μέθοδος ελέγχου και σταθερότητας του σώματος. Μέσα από το pilates δυναμώνουμε την βασική δομή του σώματός μας, ισιώνουμε την πλάτη μας και διορθώνουμε μυοσκελετικά προβλήματα.